Son dönemde birçok parçanın altında "Nolur, başka kimseler keşfetmesin. Hep bizim için özel ve mükemmel kalsın." türevi yorumlar okuyorum. Beğendiğin bir parçayı başkaları da beğenince daha az seveceksen, o parça senin için artık daha az özel ve mükemmel olacaksa, aslında hiç özel olmamıştır ki. Doğrusu sen hiç sen olmamışsındır ki. Beğenilerin bu kadar doğrudan neden sonuç ilişkisi ile başkalarına bağlıyken kendini hür yahut bir karakter sahibi mi sanıyorsun ey yeni nesil kardeşim! :-D