İnsan

İnsan
@meftun_avci
Matbaa
İstanbul
İstanbul Fatih
2 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Son dönemde birçok parçanın altında "Nolur, başka kimseler keşfetmesin. Hep bizim için özel ve mükemmel kalsın." türevi yorumlar okuyorum. Beğendiğin bir parçayı başkaları da beğenince daha az seveceksen, o parça senin için artık daha az özel ve mükemmel olacaksa, aslında hiç özel olmamıştır ki. Doğrusu sen hiç sen olmamışsındır ki. Beğenilerin bu kadar doğrudan neden sonuç ilişkisi ile başkalarına bağlıyken kendini hür yahut bir karakter sahibi mi sanıyorsun ey yeni nesil kardeşim! :-D
Büş isimli okura yanıt verildi
İnsan
Seni sevmeyen ölsün dayı:))
Reklam
İZG
Elbet bununda bir acıklaması vardır .Sen rahat ol. 28.1.2018
İnsan
Nasıl