"her insan geçmiş hayatını düşünse, kalbine ve lisansına ya 'ah' veya 'oh' gelir yani, ya teessüf eder, yada Elhemdulillah der."
~𝘉𝘌𝘋İÜ𝘡𝘡𝘈𝘔𝘈𝘕 𝘚𝘈İ𝘋 𝘕𝘜𝘙𝘚İ ✿
İnsanı insanın kurdu değil, ümidi olarak görenlerdenim. İnsan insanı ümit diye beller; ama insan ümidini insana bağlamaz. Allah'tan ümit ederiz. ❣
| İ𝙎𝙈𝙀𝙏 Ö𝙕𝙀𝙇