Kendi yaşam öyküsünden bahsettiği yani beyin felçli olarak dünyaya gelen yazar Chrısty'nin öyküsü. Annesinin de cabalarıyla sol ayağını eli gibi kullanmasından, resim yapmasından, yazı yazmasından ve bu süreç de çektiği zorluklardan bahseden bir kitap. Akıcı, etkileyici bir eser. Tavsiye eder miyim. Evet okunmalı bence.