Mehmet

Rojava'nın bizlere gösterdiği...
Rojava'da yapılan zulüm ile İsrail-Filistin arasındaki zulümden daha trajik ve kötüdür. Bunun en büyük nedeni, İsrail başından beri ne olduğunu belli eden bir ülke, Rojava'da ise Kürtlerin kurtardığı Suriye topraklarında ne idüğü belirsiz aşiret, çete ve bir kısım hükümet destekli ortada bok salçası bir toplu çete tarafından zulüm işleniyor. Bu süreçten çıkacak olan radikal bir Kürt ayaklanması olasıdır ve en tabii haktır. Buradan da anlaşıldığı üzere temel hedef toprak veya ülkü değil, Kürtler'dir. Her türlü Kürt kazanımına karşı bir antipati bir hazmedememe durumu ortadadır. Buradan çıkacak en kötü sonuç bile Kürt halkının milli bilinç duygusunu daha da kabartacaktır. Kaybeden Rojava halkı değil, Kürt katilleri ve düşmanları olacaktır. Ama yine de değinmekte fayda var, bu kadar zulüm ve çirkinlikler ortasında Filistin diye bir yerlerini yırtanların bu zulme yönelik tek bir tepkilerinin olmaması bilindik, iğrenç bir tablodur. Kimisi makamından, işinden, kimisi ise çevresindeki engerek yakınlarının tepkisinden kimisi ise algıda seçici, zulümde de seçici olan fakir anlayış veya daha doğru tabir ile aşağılık zihniyeti yüzünden tepkisiz kalmaktadır. Bunların ne İslami ne de insanı bir duruşu yoktur. Bunları gördüğünüz yerde kınamak ilişkiniz varsa koparmak sizin için en hayırlı olacak olandır. Tatlı su balıklarına değil, her yerde insan kalabilen kişilere ihtiyacınız olacaktır. Zalimler kadar sizler de aşağılık ve kirlisiniz. Canınız cehenneme.
1000k
Mehmet isimli okura yanıt verildi
Mehmet
Sen belli tatlı su Kürtçüsüsün :) sahadan zerre kadar haberin yok. Yazdıklarımın çoğunu es geçmişsin. Daeş işid her ne boksa, sdg de aynı boktur diyorum. Sen daha olan bitenden bihabersin sana ne anlatılır ki? Hepsi havada kalır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rojava'nın bizlere gösterdiği...
Rojava'da yapılan zulüm ile İsrail-Filistin arasındaki zulümden daha trajik ve kötüdür. Bunun en büyük nedeni, İsrail başından beri ne olduğunu belli eden bir ülke, Rojava'da ise Kürtlerin kurtardığı Suriye topraklarında ne idüğü belirsiz aşiret, çete ve bir kısım hükümet destekli ortada bok salçası bir toplu çete tarafından zulüm işleniyor. Bu süreçten çıkacak olan radikal bir Kürt ayaklanması olasıdır ve en tabii haktır. Buradan da anlaşıldığı üzere temel hedef toprak veya ülkü değil, Kürtler'dir. Her türlü Kürt kazanımına karşı bir antipati bir hazmedememe durumu ortadadır. Buradan çıkacak en kötü sonuç bile Kürt halkının milli bilinç duygusunu daha da kabartacaktır. Kaybeden Rojava halkı değil, Kürt katilleri ve düşmanları olacaktır. Ama yine de değinmekte fayda var, bu kadar zulüm ve çirkinlikler ortasında Filistin diye bir yerlerini yırtanların bu zulme yönelik tek bir tepkilerinin olmaması bilindik, iğrenç bir tablodur. Kimisi makamından, işinden, kimisi ise çevresindeki engerek yakınlarının tepkisinden kimisi ise algıda seçici, zulümde de seçici olan fakir anlayış veya daha doğru tabir ile aşağılık zihniyeti yüzünden tepkisiz kalmaktadır. Bunların ne İslami ne de insanı bir duruşu yoktur. Bunları gördüğünüz yerde kınamak ilişkiniz varsa koparmak sizin için en hayırlı olacak olandır. Tatlı su balıklarına değil, her yerde insan kalabilen kişilere ihtiyacınız olacaktır. Zalimler kadar sizler de aşağılık ve kirlisiniz. Canınız cehenneme.
1000k
Mehmet isimli okura yanıt verildi
Mehmet
Ben konuyu çok iyi anladım merak etme. Senin gizli özne olarak kullandığını ben açık açık söyledim tek fark bu. Yani anlayacağın başka bir konuya atladığım yok. Şuursuz olmadığını gördüm. Ama senin durumun şuursuzluktan daha fena. KASITLI olarak kendini kürtlerden yana beni kürtlere karşıymış gibi gösteriyorsun :) aslında kastettiğimin kürtler değil emperyallerin gönüllü kölesi örgüt olduğunu çok iyi biliyorsun. sen işidle, sdg nin kurucusunun amerika olduğunu çok iyi biliyorsun, sen işidle sdg nin iş birliğini de biliyorsun, sen işidli mahkumları sdg nin serbest bıraktığını da biliyorsun. Seni şuurlu seni.. Sen pkk nın sdg nin her ne ise.. bu örgütün içinde "askerleri" ölünce sivil öldü diyor ve bunun propagandasını bile bile yapıyorsun. Ama anlaşmayı bozup kuduz köpek gibi saldıran sdg ye en ufak bir söz söylemiyorsun. Peki ya senin orada ki kürtlere olsun, yerel halka olsun SDG tarafından yapılan zulüme tepkin var mı ? yok. Senin konfor alanın mı bozuluyor yoksa? Bak ben konfor falan bilmem, DEAŞINDA, SDGNİNDE, PKKNIN DA, AMERİKANIN DA, İSRAİLİNDE, ÜLKEMDE VE DÜNYADA MASUMLARIN KATLİAMINA SEBEP OLAN ve ONLARIN HUZURUNU BOZAN KİM varsa ALLAH onları daha beter etsin.
Rojava'nın bizlere gösterdiği...
Rojava'da yapılan zulüm ile İsrail-Filistin arasındaki zulümden daha trajik ve kötüdür. Bunun en büyük nedeni, İsrail başından beri ne olduğunu belli eden bir ülke, Rojava'da ise Kürtlerin kurtardığı Suriye topraklarında ne idüğü belirsiz aşiret, çete ve bir kısım hükümet destekli ortada bok salçası bir toplu çete tarafından zulüm işleniyor. Bu süreçten çıkacak olan radikal bir Kürt ayaklanması olasıdır ve en tabii haktır. Buradan da anlaşıldığı üzere temel hedef toprak veya ülkü değil, Kürtler'dir. Her türlü Kürt kazanımına karşı bir antipati bir hazmedememe durumu ortadadır. Buradan çıkacak en kötü sonuç bile Kürt halkının milli bilinç duygusunu daha da kabartacaktır. Kaybeden Rojava halkı değil, Kürt katilleri ve düşmanları olacaktır. Ama yine de değinmekte fayda var, bu kadar zulüm ve çirkinlikler ortasında Filistin diye bir yerlerini yırtanların bu zulme yönelik tek bir tepkilerinin olmaması bilindik, iğrenç bir tablodur. Kimisi makamından, işinden, kimisi ise çevresindeki engerek yakınlarının tepkisinden kimisi ise algıda seçici, zulümde de seçici olan fakir anlayış veya daha doğru tabir ile aşağılık zihniyeti yüzünden tepkisiz kalmaktadır. Bunların ne İslami ne de insanı bir duruşu yoktur. Bunları gördüğünüz yerde kınamak ilişkiniz varsa koparmak sizin için en hayırlı olacak olandır. Tatlı su balıklarına değil, her yerde insan kalabilen kişilere ihtiyacınız olacaktır. Zalimler kadar sizler de aşağılık ve kirlisiniz. Canınız cehenneme.
1000k
Mehmet isimli okura yanıt verildi
Mehmet
Serdar✹ ne bedelinden bahsediyorsun sen? Acıları yarıştırmak olmaz ama Gazze deki durumla Rojava yı yanyana getirmek bile vicdansızlıktır, şuursuzluktur. Bir masumun canı bile vicdanlı insanların namus meselesidir. Suriye de hama da, humus ta esed katliam yaparken, sevdiğin aparat örgüt SDG; Kürtleri yok sayan, yüzbinlerce insanın katili esed alçağı ile işbirliği yapıyordu. Yanımda Afrinli Kürt kardeşlerim çalışıyor gel de sana PKK nin zulmünü anlatsınlar. Gel de Suriyeden kaçan Kürtler kimden kaçmış öğren. SDG denilen aşağılık örgüt, menfaatini ABD, İsrail güç ve desteği ile, bizzat ABD tarafından kurulan bir örgüttür. ABD nin emperyal hesapları için bedeller ödeyen bu örgüt, ABD menfaatlerinin değişmesi nedeniyle kenara itilen bir örgüt haline geldi. ABD için bu yolda bırakma, terk etme hali, ne ilk ne de son harcama örneğidir bunu biliyor olman lazım. Sahayı okuyamayan, siyaset üretemeyen YPG/SDG, desteğini kaybettiği gibi, kontrol ettiği alanları, gelecek tasavvurlarını da kaybetmiştir.
Rojava'nın bizlere gösterdiği...
Rojava'da yapılan zulüm ile İsrail-Filistin arasındaki zulümden daha trajik ve kötüdür. Bunun en büyük nedeni, İsrail başından beri ne olduğunu belli eden bir ülke, Rojava'da ise Kürtlerin kurtardığı Suriye topraklarında ne idüğü belirsiz aşiret, çete ve bir kısım hükümet destekli ortada bok salçası bir toplu çete tarafından zulüm işleniyor. Bu süreçten çıkacak olan radikal bir Kürt ayaklanması olasıdır ve en tabii haktır. Buradan da anlaşıldığı üzere temel hedef toprak veya ülkü değil, Kürtler'dir. Her türlü Kürt kazanımına karşı bir antipati bir hazmedememe durumu ortadadır. Buradan çıkacak en kötü sonuç bile Kürt halkının milli bilinç duygusunu daha da kabartacaktır. Kaybeden Rojava halkı değil, Kürt katilleri ve düşmanları olacaktır. Ama yine de değinmekte fayda var, bu kadar zulüm ve çirkinlikler ortasında Filistin diye bir yerlerini yırtanların bu zulme yönelik tek bir tepkilerinin olmaması bilindik, iğrenç bir tablodur. Kimisi makamından, işinden, kimisi ise çevresindeki engerek yakınlarının tepkisinden kimisi ise algıda seçici, zulümde de seçici olan fakir anlayış veya daha doğru tabir ile aşağılık zihniyeti yüzünden tepkisiz kalmaktadır. Bunların ne İslami ne de insanı bir duruşu yoktur. Bunları gördüğünüz yerde kınamak ilişkiniz varsa koparmak sizin için en hayırlı olacak olandır. Tatlı su balıklarına değil, her yerde insan kalabilen kişilere ihtiyacınız olacaktır. Zalimler kadar sizler de aşağılık ve kirlisiniz. Canınız cehenneme.
1000k
Mehmet isimli okura yanıt verildi
Mehmet
Dijwar İslam; her Müslümandan diğer kardeşleriyle birlik olmasını, kendi için isteyip savunduğu her hususu diğer kardeşi için de istemesini ve savunmasını, Vahdet içerisinde adalet üzere hareket etmesini ister. Müslümanlar bu hal içre olmadıklarından başta gazze olmak üzere her parçada kan dökülmeye devam etmekte. Bu hal devam ettikçe kan da akmaya devam edecek maalesef.
Rojava'nın bizlere gösterdiği...
Rojava'da yapılan zulüm ile İsrail-Filistin arasındaki zulümden daha trajik ve kötüdür. Bunun en büyük nedeni, İsrail başından beri ne olduğunu belli eden bir ülke, Rojava'da ise Kürtlerin kurtardığı Suriye topraklarında ne idüğü belirsiz aşiret, çete ve bir kısım hükümet destekli ortada bok salçası bir toplu çete tarafından zulüm işleniyor. Bu süreçten çıkacak olan radikal bir Kürt ayaklanması olasıdır ve en tabii haktır. Buradan da anlaşıldığı üzere temel hedef toprak veya ülkü değil, Kürtler'dir. Her türlü Kürt kazanımına karşı bir antipati bir hazmedememe durumu ortadadır. Buradan çıkacak en kötü sonuç bile Kürt halkının milli bilinç duygusunu daha da kabartacaktır. Kaybeden Rojava halkı değil, Kürt katilleri ve düşmanları olacaktır. Ama yine de değinmekte fayda var, bu kadar zulüm ve çirkinlikler ortasında Filistin diye bir yerlerini yırtanların bu zulme yönelik tek bir tepkilerinin olmaması bilindik, iğrenç bir tablodur. Kimisi makamından, işinden, kimisi ise çevresindeki engerek yakınlarının tepkisinden kimisi ise algıda seçici, zulümde de seçici olan fakir anlayış veya daha doğru tabir ile aşağılık zihniyeti yüzünden tepkisiz kalmaktadır. Bunların ne İslami ne de insanı bir duruşu yoktur. Bunları gördüğünüz yerde kınamak ilişkiniz varsa koparmak sizin için en hayırlı olacak olandır. Tatlı su balıklarına değil, her yerde insan kalabilen kişilere ihtiyacınız olacaktır. Zalimler kadar sizler de aşağılık ve kirlisiniz. Canınız cehenneme.
1000k
Mehmet isimli okura yanıt verildi
Mehmet
Dijwar seninle özelden konuşalım ama yarın. Zira sen benim niyetimden şüphelisin :)