varlığına alıştıklarimizin hiç bitmez zanederiz bizdeki yeri ..
ama zaman biz istemesekde yavaş yavaş alır elimizden...
sonrada elimizden aldığı yetmiyormus gibi ustunede yüreğimizdende alirr..
bu çok acımasızcadir oysaki .
bitmek bilmesin istiyoruz ama yavaş yavaş derinlerde kayboluyor .. 🌒🥀
" mezar aldığıni geri vermiyo bize..."
mekiye Derin..✨