Melda Koçak

Melda Koçak
@melda36
Artık böyle oldum ben. Biraz güvensiz, biraz hissiz, biraz kimsesiz ve çok şeye karşı da isteksiz.
Reklam
Keşke yaşadığın bu acının zamanla geçeceğini söyleyebilseydim sana. Ama geçmiyor. Geçmedi…
Sevmek, sevilmek, merak edilmek, özlenmek ne güzel şeyler:)
Sen ağladığıma bakma. Ben bir şekilde alışırım. Sen yeter ki mutlu ol.
Karşılıksız sevginin ne demek olduğunu, vefanın ete kemiğe bürünmüş halini görüyordu o fotoğraflarda.
Reklam