Yaşam ve varoluş birbirinden kesinlikle ayrılan iki olgudur. Insan kendi deliliği üzerine ısrar etmelidir. Çünkü yasam, ancak henüz erişilmemiş, henüz denememişse varabilmek için sınırların zorlamasıyla sanata varma çabasında "varoluş"a dönüşür.
"Insanların bakışlarına bile dayanamıyorum, insan düşmanı olduğumdan değil ama insanların bakışları, çevremde bulunmaları, öylesine oturup bakmaları, bütün bunlar benim için dayanılır gibi değil."