Melek Yazıcıoğlu

Melek Yazıcıoğlu
@melek_oglu
Özlemin azı çoğu yoktur. Ağırdır işte..
Yasam düştür, düş yaşamdır. Çevremizdeki canlıların belki birçoğu ölülerden oluşuyor, bu nedenle böyle sıkıntılı dolaşmıyorlar mı?
1000Kitap
Reklam
Insana inanıyorsak, her insana inanmalıyız. Yaşamdan, varolmaya geçmek istiyorsak l, hep birlikte geçmek istemeyecek miyiz?
1000Kitap
Yaşam ve varoluş birbirinden kesinlikle ayrılan iki olgudur. Insan kendi deliliği üzerine ısrar etmelidir. Çünkü yasam, ancak henüz erişilmemiş, henüz denememişse varabilmek için sınırların zorlamasıyla sanata varma çabasında "varoluş"a dönüşür.
1000Kitap
"Insanların bakışlarına bile dayanamıyorum, insan düşmanı olduğumdan değil ama insanların bakışları, çevremde bulunmaları, öylesine oturup bakmaları, bütün bunlar benim için dayanılır gibi değil."
1000Kitap
Yaşam insanın yaşantı aradığı değil, Kendi kendini aradığı bir olgudur .. Cesare Pavese
1000Kitap
Reklam