Melek Neşe

Melek Neşe
@melekknese
Dijital bir platformun içine bırakabileceğim koskocaman dünyam
Ama insan, nefessiz kalmadan nefesin, hapsedilmeden özgürlüğün, ölümle yüzleşmeden yaşamın kıymetini bilemiyordu.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cehalet, bilgiyi; karanlık, aydınlığı boğuyordu bu topraklarda.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Her şeyin başı da empati sonu da empati.. Bizim başımızı derde sokan da zaten bu değil mi?
Sayfa 87·Kitabı okudu
“Hayatımın en kötü anı, annemi kaybettiğim andı.”
Sayfa 58·Kitabı okudu
İnsan kendini eleştirebilir, üzülebilir, yenilmiş hissedebilir ama kendine acımak.. Hayır bu olmamalı, insan kendine acımamalı..
Sayfa 56·Kitabı okudu