Aylar önce tavsiye üzerine listeme ekledim ama bir türlü alıp okuma fırsatım olmamıştı. Ve şuan kendime çok kızıyorum. Nasıl olur da böylesine mükemmel bir kitabı okumakta bu kadar geç kalırım diye. Hani bazı kitaplar vardır son sayfasını okuduktan sonra etkisinden çıkamayıp 'keşke bu kitabı ben yazmış olsaydım' diye geçer zihnimizden. Işte bu kitap öylesine mükemmel. Yazarın dili, kurgunun işleyişi verilmek istenen mesaj her şeyiyle mükemmel. Kesinlikle okunmalı.