Kitap çok güzel, zevkli, akıcı ve komik. Herkese tavsiye edebileceğim bir kitap. Bence herkesin okuyabileceği ve zevk alacağı bir kitap. Ben okurken çok zevk aldım. Çok akıcı idi ve kısa sürede bitirdim. Yazarımızın yazım dili çok hoş. Kendiside çok tatlı bir yazar. Kitabı bitirdigimde hemen ikinci kitabı almak istedim ve kısa sürede aldım ve ikinci kitabı 2 günde bitirdim. Çok heyecanlı bir kitap okudukça insanın okuyasi geliyor. Kesinlikle onerdigim bir kitap. Beni reading slump' tan çıkardı. Herkese tavsiye ederim.