Melih İNCELERLİ

Melih İNCELERLİ
@melih020
Susarak geçen her an, aşkın sadakatine yazılmış en naif cümledir. Beklemeyi bilirsen..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey ne kadar olağan ve hiçbir şey ne kadar da yok? En beklenmedik zamanda çıka gelen Gecenin hangi vaktinde onu düşünmediğimi zanneder.. Oysa ki yağmurlu bir günde, damlaların pencereden süzülüşünü izlerken, hayatın en güzel anlarının beklenmedik ve küçük detaylarda gizli olduğunu düşünürüm.
İnsan olmak ne büyük bir serüven, Beklemeli her sabah doğan güneş gibi Yaşamak bu olsa gerek Düşünmeyi ne vakit unuttu insan Kendinden evvel batan güneş gibi Rüzgarın sesinde gizli sırlar, anlatılmamış hikayeler.. Gökyüzünde dans eden yıldızlar, umut dolu bakışlar İnsan ne vakit aldandı Gözlerinde yansıyan gerçekler Bu parıltıyla neyi hayal ederler. Zamanın derinliklerinde kaybolan anılar, seni neye çağırıyor? Yitirdiği umutları ardında bırakan yorgun ruhlar, ne zaman yeniden doğacak? Gözyaşlarıyla sulanan topraklar, umudu yeşertmek için beklerken yorgun ruhlarını saran karanlık bulutlar, içlerindeki kırık parçaları bir araya getirmeye çalışırken, kalplerindeki melodi hala tamamlanamamış gibi çırpınıyorlar. Ve, Geçmișin acı hatıralarıyla boğuşan ruhlar, geleceğe umutla bakma çabası içinde adımlarını atmaya devam ederler.
Gam zedesin devan benim Garip kuşsun yuvan benim Çektiğimiz yeter gayrı...
Gücüm, şifam, seninle yeniden doğarım Sensizlikte kaybolur, içimde sızarım Beklediğim an seninle gerçekleşir Sessizliğimde senin adın yankılanır.