Melih İNCELERLİ

Melih İNCELERLİ
@melih020
Sen 'seni seviyorum' demesen de olur.
en baştan başlamak olanaklı mı? başlansa hep aynı yere varılmayacağını nasıl biliyorsun! . . Sen 'seni seviyorum' demesen de olur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir vakit olur ki derler, '0 da bir zaman imiş'...
kırka bin kırk eklendi, kelimeler düğümlendi, serden geçti bu gönül, ayrılıktan geçemedi, her kapıda münadiler, zamanla unutulur dedi onlar dahi göçtü dünyadan, hasret bitmedi, sabır ne zor imiş, rıza göstermek dahi, bu yangın nasıl sönmez, göz yaşım tükendi,
"insan; kavuşmak denen rüzgar esecek diye, bir pencerenin önünde kırk yıl beklermiş."
bırak kırsın pencereleri ayrılığın rüzgârı, essin bir poyraz dindirsin yangınını, sonra sinersin o karanlık köşene beklersin duymayı yokluğun çığlığını o sessizlikte sen seni biraz daha tanı, kalk da silkelen öğren acıyla yaşamayı, umma hiç günler geçen de unutmayı kendini unutur insan, unutmaz leylasını...