📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sınırlarınızı aşmayın. Göreviniz neyse yetenekleriniz elverdiğince onu yapın, asla daha fazlasını değil. Fazla şey yapmanızın iyi olacağını düşünmeniz yaygın görülen bir hatadır. Çok çalışır görünmek hiçbir zaman iyi değildir, sanki bir eksikliği örtmeye çalışıyormuş izlenimi verirsiniz. Sizden istenmeyen bir işi yerine getirmeniz insanları şüphelendirir.
Kissinger hakkında sık sık anlatılan bir hikaye... Winston Lord üzerinde günlerdir çalıştığı bir raporu Kissinger'a verdikten sonra üzerinde, "Yapabileceğinin en iyisi bu mu?" yazısıyla geri gelir rapor. Lord raporu yeniden yazar, düzenlemeler yapar ve tekrar teslim eder; yine aynı kısa soruyla geri gelir rapor. Bir kez daha düzelttikten ve Kissinger'dan yine aynı soruyu aldıktan sonra Lord parlar. "Kahretsin, evet, yapabileceğimin en iyisi bu." Kissinger şöyle cevap verir: "Güzel, o halde artık okuyabilirim raporunu."' Kissinger, Walter Isaacson, 1992