Düşünsenize;Canlı canlı bir tabutun içine koyulup toprağın altına giriyorsunuz.Çığlıklarınız ,o daracık alanda ki çırpınmalarınız ,ama uçsuz bucaksız bir yerde toprağın altında sizi kim duyabilir ki ,sonrasında bir şekilde o karanlık yerde yaşam mücadelesi vermeye devam ediyorsunuz yada o yaşamı bitirmeye fakat imkansız ; ölmek de imkansız yaşamak da...
Elinizden gelen tek şey Birgün sizi orda birinin bulması umuduyla beklemek ve o karanlıkta hayatınızı renklendiren tekşey kurmuş olduğunuz hayalleriniz, yaşanmışlıklarınız ,o an aklınızda canlanan senaryolar...