' Kuşlara bakarım baba. Hem nasıl bakılması ki, kimisi kafestedir kimi gökyüzünde. Kafeste olanın da sesi güzeldir, uçanın da. Anlıyorum ki;ne mekan, ne zaman kuşu kuş olup hakkı söylemekten men etmiyor. ''
Göremiyorsan olanı dışarıya bakma, dışarıda gördüğünü içeride arama. Dış bendir! İç aşk!.. Aşk dışta değildir, içe bakasın. Dış içse, iç vazgeçer mi gerçekten istiyorsa?