“Çaresizlik, Allah’tan gelen en güzel işarettir. Çünkü o an, duanın vaktinin geldiğini haber verir.
Süzülüyorsa gözünden yaşlar, hüzün kapladıysa güzel yüzünü; bil ki Rabbin seni özlemiş, sesini duymak istemiştir.
Unutma kardeşim; insanın Allah’tan başka ne gerçek bir yardımcısı, ne de sadık bir dostu vardır.”😌✨🤲🏻🌸