Melisa...

Melisa...
@melisa06
Düştüm yoktular,sözde dosttular..!
Kimseye çok baglanma, "UNUTMA" Tabut tek kişilik..!
Reklam

Melisa...

, bir kitap okudu
7/10
·280 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2017 21. kitabı
Duran Çetin
7.3/10 · 63 okunma
9/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2017 20. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2017 19:36
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki Mümin SEKMAN'ın okudugum üçüncü kitabı.Yazarın dilini işlevini çok seviyorum bizi sıkmadan nasıl başarılı olabilecegimizi,nasıl davranacagımızı,olaylar karşısında neler yapmamız gerektigini vb. anlatıyor.Kitabı okudukça her cümlede kendimi buluyorum ve yanlış davrandıgımı düşünerek yanlışımı düzeltiyorum.Gerçekten bana ve hayatıma bir çok bilgi kattı diyebilirim bu kitap için.Mümin SEKMAN'ın diger kitaplarını da okuyacagım günü sabırsızlıkla bekliyorum.Okunmasını da tabi ki de tavsiye ediyorum.
İlişkiler
Limit SizsinizMümin Sekman · Alfa Yayıncılık · 20204,115 okunma

Melisa...

, bir kitap okudu
9/10
·154 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2017 20. kitabı
Mümin Sekman
7.6/10 · 4.115 okunma
İnsanların kanatlara bakış açıları farklıdır.Bazıları başkalarının kanatları altına sıgınarak yaşamayı sever,bazıları kendi kanatlarıyla uçmayı.Bazıları başkalarına kol kanat germeyi sever,bazıları başkalarının kanatlarını kırmayı.
Sayfa 51 - ALFA·Kitabı okudu
İlişkiler