Hayat o kadar tuhaf ki.. Bir bakmışsın biri doğuyor,bir de bakmışsın ki birileri ölüyor.İkisi de aynı anda oluveriyor.Birinin başlangıcı olurken birinin de sonu oluyor.Yaşam-ölüm gerçekten de aynı anda oluyormuş. Yakınlarından görünce bunu daha da net anlayabiliyormuşsun.