Gerçekten önyargısız bir şekilde başlamıştım. Ama gerçekten benim için zaman kaybı oldu. Kitapta sürekli aynı şeylerden bahsediliyor. Mesela 50. sayfada okuduğunuz bir paragraf bir kaç sayfa sonra hiç bahsedilmemiş gibi tekrar anlatılıyor, bir kaç sayfa sonra yine kendini tekrarlıyor. Son olarak psikoloji kitabından ziyade kadın dergilerinde yazılmış tavsiyelerin toplamı gibi bir kitap olmuş.