Nicedir yazmayı bıraktım, kendimi anlamaya çalışıp ifade etmeyi.. garip bir şekilde rahatsızlık da duymuyorum. Ha eksik gibi miyim evet ama sanırım olayları,anıları pauseleyip yazmak yerine tamamıyla hep bir sonraki anıyı inşa etme peşinde olmak daha iyi geldi gibi…