Hayat sana istediğini altın tepsiyle sunmaz önüne. Çabalamak gerek. Yorulmak... Ter dökmek...
Ama en önemlisi inanmak ve sabretmek.
"Kimse sana inanmadığında bile sen kendine inan."
Şimdi kalk yerinden ve hayallerin için ilk adımı at.
Zafer ya da hüsran...
Önemli olan sonuç değil, önemli olan başaramadığında 'en azından çabaladım' diyebilmenin huzuru...