Zor bir kitap. Anlamak isterseniz yavas yavaş okumak zorundasınız. Geri dönüp anlamaya odaklanacağınız çok paragraflar var.
Dil sade, üslûp akıcı, kurgu girift ve hikaye heyecanlı.
Yazar cinayet olayının yorumunu ve etkilerini önce anlatmış, cinayetin nasıl işlendiğini ise son bölüme saklamış.
Zorlanarak ve iştahla okuduğum bir cinayet romanı idi ama bitti…