Nasip sana gelir elinden tutup götüremesin, git diyemezsin,
Ben yoruldum, sıkıldım artık seni istemiyorum diyemesin gerçi istiyorum da diyemesin işte böyle bir evreni yaratanın insanın kaderine yazdıq yeğı vaz geçilemez dir belkide bir insana bağlar seni. başkasının adasında kürek çekerken sana büyük bir okyanus verir gitmesi ulaşılması zor ama bir o kadar da güzel, insan harita gibidir onu keşfetmek gerekir ve bunu yaparken de kayboluruz beli mi olur?