Melek

Melek
@memiusaa
Fazla tanımazsan iyi olurr zaqa.net/Meleksj
Kaybedeceğim birşey yok ama kazanmam gereken çok şey var
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen güneş çiçeğisin
Hayaline aşık oldum ben sana değill
Med cezir dinliyorum(fazla anlamlı)
Sensiz aşkı neyleyim sevdadan böyleyim, yakışmaz yoksan hayat yazımsın sevgilim.