Melek

Melek
@memiusaa
Fazla tanımazsan iyi olurr zaqa.net/Meleksj
Sevmiyorummm merkez sevmiyorummm 🥰
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olacağı varsa olurdu , nasiple kavga edilmez.
Yorumlara bir şarkı sözü yazalım herkes hangi şarkı olduğunu bilsin ?
Puan vermedi·72 syf.··
2024 7. kitabı
Okula boş vakitlerde okuduğum ince bir kitaptı çok beğendim bir yandan milliyetçiliği bir yadan aşkı konu alan bu kitap çok güzel bence insanı yormayan türden
Vatan Yahut SilistreNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202427,6bin okunma

Melek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.··
2024 7. kitabı
Namık Kemal
8.3/10 · 27,6bin okunma