Sık sık araya girmesi daha doğrusu araya girme şekli yorucu ve sıkıcı. Olmayan bir şeyi anlatıp ben böyle hayâl ettim ama öyle olmadı demesi yıldırıyor. Konuyla ilgiliyseniz okunabilir. Keşke romancı kimliğiyle değil de tarihçi kimliğiyle yazaymış.
Mark Twain'in okuyup da beğenmediğim bir hikayesi olmadı. Bu kitapta en çok Sir Arthur Doyle'a yaptığı eleştiriye güldüm. Keşke hikayeleri kalın bir ciltte toplansa.