Bir yudum sıcaklık al içine.. çözsün içindeki yalnızlık buzlarını.. gidersin boğazındaki düğümü.. boşunalık duygusu kaplamasın ruhunu.. benimseyerek yüklen acını.. yoluna set olmasın ışık olsun diye, taşıdıklarını sakla içinde hazineymişçesine sonra eğit.. eğit ki değerlensin yaşadığın her acı.. yolunda pusula olsun diye..
#kalemim