Okuryazarlığı olmayan yoksul bir ailenin tek çocuğuyum naylon bebekleri olan kızlara imrenir, her isteklerini yapardım sırf o bebeğe birkaç dakika dokunabilmek için. Burada fakirliği öfkeyi mahçupluğu ve isyanı öğrendim. Sonra kucağıma verilen bir çocuk içime doğan bir sevgi ve kocaman bir korkuydu.
BU BEBEK BENİM AMA CANLI VE AĞLIYOR BENSE KENDİLİĞİNDEN YETİŞMİŞ BİR BİTKİYİM
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan iki kanatlıdır; Sevgi güven ve şükür dolu bir yaşam için hem gözümüzde hem de toplumda var olmamız gerekir. Toplumsal varoluşa"YÜZ", bireysel olarak Özde varoluşa"CAN"VARLIĞI DİYORUM