mercimek ye

mercimek ye
@mercimekye
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2024 2. kitabı
Çok ama çokk beğendim. Hızlı akan bir kitaptı. Kolay kolay duygulanan ve etkilenen biri değilim ama bazı yerler beni duygulandırdı. Kitabı okumaya başladığımda önyargım vardı. Sanırım kitabın çok az ve düşük değerlendirilmesinden kaynaklıydı ama önyargım çok hızlı bir şekilde kırıldı. Kitabı genel olarak nasıl okuduğumu hatırlayamıyorumm o kadar çok odaklandım ve merak ettim. Özellikle son 40-50 sayfada kafayı yedim. Spoiler olmasın diye çok açmıyorum. Kitapta bazı yerler klişe sayılabilir ama benim için çok sıkıntı olmadı. Otty ve Joe...bazen kendilerine anlam veremeyip sinirlensem de çok özleyeceğim:( Kısacası alıp okuyun lütfenn.
Duygu ve Düşünce
Bizim HikayemizMiranda Dickinson · İndigo Kitap · 202342 okunma