Bu iletiyi hiç bir şey olmayan ve kendini üstün sananlara yazıyorum
Aslında sandığın şey değilsin
Hiç bir şey değilsin
Senin için yazdığım bu ileti bile
Zaman kaybı benim için
( Ha kıskanıyorum sanıp yazdığımı sanıyorsanız ben insanım senin dilinden anlamak için daha veteriner olmadım 😉)
Canım sıkıldı galiba
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
J- Hope : insanların kalbini kırmayın çünkü insanda ondan bir tane var
Suga: insanların kemiklerini kırabilirsiniz çünkü onlarda birden fazla var
(Suga ile karakterimiz çok benziyor 😌)