Meryem Durgut Kaya

Kalabalık şehirlerdeki yalnız zihinler bağlantı kurabilmenin özlemini çeker çünkü yüz yüze iletişimin en önemli şey olduğunu düşünürler. Ama saf doğanın ortasında iken yalnızlık apayrı bir kişiliğe bürünüyordu. Başlı başına bir çeşit bağlantıya dönüşmüştü. Doğa ile arasındaki bir bağlantıya. Kendisiyle kurduğu bir bağlantıya.
Sayfa 124·Kitabı okudu