Bunca yıldan, bunca tavsiyeden sonra çıkardığım kanaat şudur: Özel hayatınızla ilgili kimseyi dinlemeyeceksiniz! Anneniz babanız dahil. Zaten böyle ağır konularda onlarda reaksiyon olur. Dinlemeyeceksiniz. Elbette, "Her şeye, her söze kulağınızı tıkayın," da demiyorum. Ben sadece, "Kendi yolunuzu kendiniz çizmeye çalışın," diye tavsiye ediyorum. Nitekim ben yolumu kendim çizdim, buna gayret ettim. Yine de kulaklarımı her zaman açık tuttum, doğrusu çok işime yarayan tavsiyeler de aldım.