Bazı gidenler unutulmuyor ama unutanlar hep gitmek zorunda kalıyor. Gitmek zorunda bırakıldığım bir hikayeden geliyorum. Adımlarım geldiğim şehrin kaldırımlarına fazlaydı. Terk ettiğim ilk şehirdi o..
unutmak kelimesi undan çıkmış. bildiğimiz un yani, hamur işi. unutmak için un ufak etmek gerekiyormuş. birini bütün olarak unutamazmışsın zaten. öyle yavaş yavaş gidermiş, yavaş yavaş unuturmuşsun. gözleri, kaşı, burnu ile kulağı,
sesini yavaş yavaş unuttuğun zaman da o kişi olmazmış, hatırlamazmış. sonra da unuttuğunu unuturmuş.
youtu.be/jLk71ZXhJTI
olur ya; halledemeyiz bazı şeyleri, birçok şeyi de mahvederiz. ağlar, sonra el ele tutuşur beraber güleriz. sen yine de her koşulda yanımda ol.
diyebilseydik keşke.