sadece ben

sadece ben
@mert_can_1904
Benim ciğerim yanar ten oyalanır can kanar İki gözüm iki Çeşme haberim yok icerime içerime akar Unutmadım unutamam kara sevda merak etme yaşamaksa yasadm lakin Canımın çoğu kaldı senle......
Reklam
Adını kağıda yazdım silip geçtiler Adını dağlara yazdım yıkıp geçtiler Adını yollara yazdım ezip geçtiler ADINI KALBİME YAZDIM SIKIYSA GELSİNKER
Ne zaman sevsem sevmenin bedelini çok ağır ödüyorum Ama artık sevmiycen Sevsemde kalbimden sevecem
Düşünce
insan ve düşünce
Yüreğim kanıyor boş yere Soruyorum neden Diyor ki Yalnızlıktan