mert batur

mert batur
@mertb5712
8/10
·166 syf.·
2019 1. kitabı
Bu kitabı sevdim ama basit anlatımlardan hoşlanan arkadaşlara tavsiye etmem. Zira yazar cümlelerin üzerinde baya çalışmış gibi hissettim. Hatta çokça aforizma kullanmış. yeni olmasına rağmen gayet hoştu cümleleri. kurgu ise beyin zorlayıcıydı. paralel hikayeler vardı. bunların sonradan birleşmise ilgi çekici. Kısaca gayet keyifle okudum.
Sevimsiz TanrılarGökten Çağrı Aktan · La Kitap · 2018869 okunma