"Evvelinde ilgisiz bir çocuk, ortalama bir öğrenciydim. Senden sonra ise aniden sınıftaki en başarılı öğrenci olmuştum, senin okumayı ne denli sevdiğini bildiğimden, gece yarılarına kadar harıl harıl okurdum. Kitaplar kadar müziğe de düşkündün, bu yüzden piyano çalmayı öğrenebilmek için canımı dişime taktım, anneciğim nasıl da hayret etti. Sırf gözüne hoş gözüksün diye kıyafetlerimi temizledim, söküklerini tamir ettim, annemin eski elbiselerinden bozma eski okul önlüğümün sol tarafındaki kare şekilli yamadan nefret ediyordum. Yamayı fark edip beni küçümsemenden korktuğumdan merdivenleri, şimdi görecek korkusuyla titreyerek çıkarken çantamı hep yamalı tarafa doğru bastırırdım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... yeryüzünde hiçbir şey bir çocuğun karşılık bulamamış aşkından daha fena değildir. O kız için bir parça umut da yoktur; o kızın aşkı öylesine itaatkar, öyle teslimiyetçi ve tutkuludur ki küçücük bir ışık için pusuda bekler. Olgun bir kadının aşkı bu hislerle asla mukayese edilemez. Ancak kimsesiz çocuklar böylesine bir tutkuyu derinlerinde saklarlar. Ötekiler ise başkalarıyla paylaşıp hislerini yıpratırlar. Aşk hakkında ne çok şey duymuş ne de okumuşlardır, aşkın ortak bir kader olduğunu sanırlar. Onunla bir oyuncakmış gibi oynar, tıpkı ilk sigaralarını içen erkek çocukları gibi onunla caka satarlar."