M

Her insanın kalbi acı çeker, ama bu acıyı farklı şekillerde ifade eder. Bazıları gözlerinde, bazları ise gülümsemelerine saklar. Ben gözlerinde saklayanlardanım… Zaman kalbi asla iyileştirmez. Sadece kalbin acıyı unutmasına izin verir.
Reklam
Artık beni sevmiyor olman incitmiyor, ne incitiyor biliyor musun? Seni hala deliler gibi seviyor olmam...
Gözlerim acıyor çünkü seni göremiyorum, kollarım boş çünkü seni tutamıyorum, dudaklarım çok soğuk çünkü seni öpemiyorum ve kalbim kırık çünkü seninle birlikte değilim...
Aklımdasın diyen balıklar, ömrümsün diyen kelebekler gördüm 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Sohbet etmek isteyen var mı..?? Canım sıkıldı