M

Her insanın kalbi acı çeker, ama bu acıyı farklı şekillerde ifade eder. Bazıları gözlerinde, bazları ise gülümsemelerine saklar. Ben gözlerinde saklayanlardanım… Zaman kalbi asla iyileştirmez. Sadece kalbin acıyı unutmasına izin verir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık beni sevmiyor olman incitmiyor, ne incitiyor biliyor musun? Seni hala deliler gibi seviyor olmam...
Gözlerim acıyor çünkü seni göremiyorum, kollarım boş çünkü seni tutamıyorum, dudaklarım çok soğuk çünkü seni öpemiyorum ve kalbim kırık çünkü seninle birlikte değilim...
Aklımdasın diyen balıklar, ömrümsün diyen kelebekler gördüm 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Sohbet etmek isteyen var mı..?? Canım sıkıldı