Her insanın kalbi acı çeker, ama bu acıyı farklı şekillerde ifade eder. Bazıları gözlerinde, bazları ise gülümsemelerine saklar. Ben gözlerinde saklayanlardanım… Zaman kalbi asla iyileştirmez. Sadece kalbin acıyı unutmasına izin verir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gözlerim acıyor çünkü seni göremiyorum, kollarım boş çünkü seni tutamıyorum, dudaklarım çok soğuk çünkü seni öpemiyorum ve kalbim kırık çünkü seninle birlikte değilim...