Belki de böyle olması için özel bir gayret göstermeden, seni kalbimde öyle bir yere oturtmuşum ki senden sık sık mektup alamayınca, sudan çıkmış balığa dönüyorum.
Bir zamanlar, birisi hakkında iyi izlenimler edinmiştim. O da günün birinde, dünyadaki en aşağılık varlıklardan birisi olduğunu ispat edene kadar, yüzündeki iyilik maskesini çıkartmadı... Ama o gün geldi, değersiz ve on para etmez bir insan olduğu ortaya çıkıverdi. Evet, doğrusu bu.
Bütün bu yepyeni şeyleri sevebilmek için, kim bilir ne kadar eski öğretiyi unutmuştur. Belki de o, kendisi olanları "unuttum" sanmıştır.. İnanmak gerek... ve sevmek için inanmak gerek...