Merve Aydın

Merve Aydın
@merveceeeeeeee
Zamanı var,herkesin , herşeyin zamanı var... Lâ tâhzên innellahe meâna
Beni ben yapan değerlerimle mutluyum..
Kimsenin sizi bir kalıba kurala, bağlamasına izin vermemeyi öğrenmeliyiz. Biz ne istiyorsak, neyle mutluysak,bize ne iyi geliyorsa,ona sımsıkı sarılıp yolumuza devam etmeliyiz, bazı şeyleri insanlar istiyor diye yapmak zorunda değilsiniz. Ben buyum hatalarımla, doğrularımla kendimi kabulleniyorum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kederle, sıvanmış avuçlarımda avare bir şarkı gibidir, Zaman.....
Müzik
insan,hayalleri öldüğü gün ölür...
Yıllar geçtikçe daha iyi anlıyorum..
Sen kendime yaptığım en büyük haksızlıksın,senin gibi birini kaybettiğim için. ..
Aşk
Günaydın Gününüz Sağlık, Mutluluk Ve Huzurla dolsun..
Ne olursa olsun, hayat yaşamaya değer... Yeni günü daha umutla karşılayın, O zaman göreceksiniz ki ,yeni gün daha güzel olacaktır dünden.... "Acınızıda,sevginizide özgür bırakın. Acı özgür olunca unutulur gider. Sevgide özgür olunca. gitmesi gereken yere gider,yeter ki biz denemekten,sevmekten, vazgeçmeyelim..." Biz bu hikayenin sonunu gördük ,hep böyle başlıyor deyip , bitirmeyelim,sonuna kadar gidelim,hep aynı yerden bakmayalım hayata daha cesur olun ,daha korkak değil.....