Yüreğin silinip,gittiğinde yitirmişlik hissi de kalmaz,çaresizlikde.gidecek yeri olmayan aşk da kaybolur gider.geriye yaşam kalır, sessiz ve durgun bir yaşam.Hayatta acı veren kederlendiren şeyler,daima olacak,siz siz yapan ise istediğiniz ve sevdiğiniz şeylere karşı, çıkacak güçlüklere ,hangi pencereden baktığınız ve onların üstesinden gelmek isteyip istemeyeceğinizdir,ya teslim olup , ömür boyu keşke deriz,ya da her günü bin yıla bedel mutluluklar yaşarız,ve devam ederiz hayatımıza...