Merve Aydın

Merve Aydın
@merveceeeeeeee
Zamanı var,herkesin , herşeyin zamanı var... Lâ tâhzên innellahe meâna
Belkide gitmek en iyisidir ...
Kalmak için bir nedeninin olmaması gitmek için iyi bir nedendir... Virginia Boecker
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçekle yüzleşmek gerek bazen
Gerçeğin iyileştiremediği , hiç bir şey iyileştiremez çünkü gerçekten daha, iyileştirici bir şey bulunmaz....
Sadece üzülüyoruz
Çevren ne kadar kalabalık olursa olsun. Aklındaki kişi yanında değilse yapayanlızsın..
Anılar Söz Dinlemiyor
Susmak... tıkalı bacalarda... .... Sıkışmış duman , göğsümün gizlisinde. ...."Aklı yüreğinden utana utana ... _Yaşasa bile insan........ Yaşamanın bir anlamı kalır mı? Şükrü Erbaş
Yüreğin silinip,gittiğinde yitirmişlik hissi de kalmaz,çaresizlikde.gidecek yeri olmayan aşk da kaybolur gider.geriye yaşam kalır, sessiz ve durgun bir yaşam.Hayatta acı veren kederlendiren şeyler,daima olacak,siz siz yapan ise istediğiniz ve sevdiğiniz şeylere karşı, çıkacak güçlüklere ,hangi pencereden baktığınız ve onların üstesinden gelmek isteyip istemeyeceğinizdir,ya teslim olup , ömür boyu keşke deriz,ya da her günü bin yıla bedel mutluluklar yaşarız,ve devam ederiz hayatımıza...