Kaybolsam,yine ben çıkarım kendimi aramaya , Üzülsem kendi ruhumda bulurum teselliyi , kaçıp gitsem yine kendine dönerim.Hayatın bana öğrettiği en mühim ders kendimden başka kimsenin beni bu kadar sevmeyeceği.Hayata küser ,kendimle barışırım.
Ben sahiden iyiki varım...