Aslında çok iyi biri olabilirsin
Ama ben her zaman herkesin içini göremem
Bu yüzden bana nasıl davrandığına ve nasıl hissettirdiğine bakmak zorundayım
Her zaman, her şeyi "aslında iyi biri.." diyerek sineye çekemem..
Bir insana değer vermek
Özen göstermek
Ona kıymetli olduğunu hissetirmek'de bir "Kültürdür"
Bunun eğitimi yoktur
Kitaplarda yazmaz
Yolu "İnsan" olmaktan geçer..
İnsan
değer verdiği şeylere gözüyle bakar,
yüreğiyle taşır..
İnsan insana düğüm değil çözüm olmalı
İnsan insana yokuş değil düz olmalı
İnsan insana yük değil yoldaş olmalı
İnsan insana dert değil derman olmalı
Velhasıl kelam
İnsan insana iyi gelmeli
İyi gelmeyecekse hiç gelmemeli