Evrem Aydın

Evrem Aydın
@mervemsi23
Null
Yine yeniden geldim... İyi geceler o zaman :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne kadar büyüdü her şey. Dertler büyük, yollar büyük, binalar, binalar bile büyük. Dertler de büyük, kalabalıklar da, öfkeler büyük sonra. Her şey o kadar çok o kadar büyük ki, küçülmek istiyor insan. 
İlk okuduğunuz kitap hangisiydi hatırlıyor musunuz ?
1000Kitap