Yalnızca bunlardan ibaret bir dünyada yaşayabileceğimizi
mi sanıyorsun? Ölüm, acı ve dehşetten ibaret bir dünyada?
Kayıp ve ıstıraptan ibaret bir dünyada? Her şeyin ümitsiz göründüğü zamanlarda bile mutlu olmak suç değildir.
Biri gelip yüzümün dünyadaki en güzel yüz olduğunu söylese bile içimde sadece hafif bir burukluk hissediyorum. Çünkü ben yüzümü sevmiyorum; biri günde yüz kez bana "güzelsin" dese ne fark eder? Yalnızca beni eleştiren, canımı yakan sözleri içime çekmeye devam edeceğim.