Arka kapağında yazan ölümlü şekilli şukullu kelimelere aldanıp bol aksiyonu olan bir kitap okuyacağımı sanmıştım fakat beklediğim gibi çıkmadı. Ha aksiyonu hiç mi yoksa derseniz, var. Ama Ölümün Hizmetkar'ından beklenilecek kadar çok değil. Sanırsınız tarihi aşk romanı okuyorsunuz. Fakat aşk da o kadar etkili değildi malesef.. İşleneceği vaad edilen konu güzel ama bir çok yönden zayıf kalmış bir kitap. Normalde kitaplarda erkek karakterlere aşık olurdum ama bu kitap öyle bir şey olmadı. Vudal, Canavar, de Lornay.. Hiçbiri o kadar etkilemedi beni. ÜZGÜNÜM BEYLER. Gelelim hanım kızımıza, Ismae. İlk sayfalardaki zayıflığı, ilerleyen bölümlerde kesinlikle yok. "Ay ben bunu öldüremem" tavırlarına girmedi. Sanırım kitapta en çok hoşuma giden bu oldu. Zayıf kadın karakter okumaktan nefret ederim. Kısacası beni o kadar da etkilemeyen ama okuması oldukça kolay ve kafa dağıtıcı bir kitaptı. Umarım ki ikinci kitapta aksiyon ve aşkı bol bol okurum!