"Kuran 'ı okudum diyenlerin oranı %4 araştırma sonucu bana çok ilginç gelmişti...bende etrafta hacca gittim, umreye gittim diyen herkese sordum...gerçekten hiçbiri okuyup anlamamıştı...hiç kimse ayetlerin karşılığı bilmiyordu...dua ediyor kendince ama dua da ne söyleniyor bilmiyordu...korkunç...duyarak öğrenen toplumlar herşeyi yanlış öğrenir...size kim, nasıl işine geliyorsa onu öğretir....toplumun dini var...ama çok acı ki bilgisi ve ahlakı yok...ahlakı olmayanın nasıl dini olabilir ki"