Dilruba

Dilruba
@mery90
alelâde, âciz ,fâni...
Yalnız, inanan kişi, imtihandan geçmez. İnanana inanan da geçer imtihandan...
Reklam
Bir Musa doğmasın diye,doğan binlerce çocuk öldürülür. Fakat ölen çocukların kanında Musa bilincinin çiçeği açar.
Canlılığını bütünüyle yitirmemiş, yani hakikatle bütün bütüne ilgisini kesmemiş bir uygarlığın her zaman için kurtuluş ümidi vardır. Yeter ki, hakikatle ilgisini kesmemiş olan bölümünü maya gibi kullanabilme gücünü gösterebilsin.
Ey inanmış kişi! Korkma! Bütün insanlık inkâr ve sapıklık bataklığına gömülse de senin için nurlu bir iz vardır. Hazreti Nuh'un izi.Ve bu iz seni "kurtarıcı gemi"ye götürecektir.
Hakka kavuşmaktan üstün ne olabilirdi? İnsanı ordan daha çok sükûnete götürecek ne vardı?
Reklam