meryem

Şehrime gel sevgilim. Yarın çık gel. Bırak her şeyi, bir bekleyenim var de gel. Gel ki, bu şehir adımlarınla anlamlansın, Gel ki, bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki, nefes alayım. Gel. Nazım Hikmet
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nazım Hikmet'in dediği gibi; "Geri gelmesi mümkün olmayan, hatırlanmamalı. "
"Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter" -Fransız Kafka
Kırk gün diyordu Portuga , kırk günde alışacaksın.
Ben sana hep üşüyordum... Çünkü kıştım.. Nakıştım , bakıştım, inkar etmiyorum da. Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkar etme, Sana en çok, en çok ben yakıştım.